En vecka kvar, svimmat och lite nya saker har hänt!

Exakt en vecka kvar av min sommaranställning på Storsjöbadet nu, känns ruskigt bra. Men det kommer mera. Jag ska få extra i höst på badet, de lät som att de skulle gå fram tills jag ska åka. Turis jag har. Å nu så har jag fått min nya telefon, de är skönt med  lite nytt. Jag trivs med den. I fredags var jag och min kärlek i Krokom och skulle vaccinera oss. Det slutade med att jag svimmade på min andra spruta, de gjorde så sjukt ont:( sen började jag må illa och sen försvann jag helt. Vaknade till efter 4-5 sek och viste inte vem jag var, vart jag var eller vem sköterskan var!?Jag var i en helt annan värld under de få sekunderna jag svimmade, jag hann med så himla mycket. Blev så sjukt rädd när jag vaknade så jag fälde några tårar. Sen frös jag ett tag och blev sugen på mat, konstigt!  Fösrsta sprutan kändes inte, och jag har aldrig svimmat för en spruta förr, men tydligen gick det oxå. Man tror att man har en pojkvän som håller en i hand när man känner sig rädd, men Emil lutade sig tillbaka i stolen och njöt av showen. Vilket var rätt av han eftersom han kunde glädjas av det resten av dagen. I torsdags så slipade och betsade jag och mamma klart våran byrå och spegel in till sovrummet, vilket blev väldigt fint:) Ser nästan ut som ett hotellrum. På fredagen borrade jag fast de nya handtagen vi köpt på byrån så de blev en helt ny byrå. Spegeln var på plats då med. Ondsdagen var väldigt trevlig, mamma kom och vi hade lite mys sen bar de iväg till Offerdal för lite bilbingo. Ingen vann något. Men trevligt var det. Just ju på fredagen så var jag och toppade mig lite oxå, skönt att fräscha upp håret lite såhör till hösten, nu väntas bara den bruna färgen. Lite hoppigt inlägg men de får de va. Jag orkar inte strukturera upp de som de ska vara. Och nu ska jag gå för att sitta här är ocosialt! Ha de bra ! Puss Bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: Bea

blir ju rädd när ja såg att du svimmat snadra:P hoppas de är bra nu ialla fall med dig. saknar dig så sjukt mycket <3 vi måste ses snart

Pusss

2009-08-16 @ 23:53:01
URL: http://beatriiceeriksson.blogg.se/
Postat av: Syster!!

Haha, tyckte det va riktigt roligt:D Nån mer i familjen som inte tycker om sprutor, nu kanske du har lite förståelse för mig åxå, som du skrattat å retat i alla år :D Ska ringa i morron för vaccination.. Så jag lär ju svimma snart åxå!! Puss

2009-08-17 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0