i dag är det tisdag.

Hejsan alla bloggläsare. Idag ska jag fattar mig väldigt kort. Jobbat 8-16 idag, tränade drog på onoff köpte ett minneskort till telefonen, hem satt i mig en jätte god korvstroganoff som Emil gjort, väldigt god. sedan en lång varm skön dusch. Och sen så satte jag mig här och har suttit här och fört över musik på telefon och skrivit lite med Stina Jonasson.. jag saknar verkligen massa kompisar som man inte kan/hinner träffa.Men snart så e de slut på de, på söndag går mitt sista pass i start kl 08:00 på morgonen sen sluatr jag kl 16:00 inte en minut senare, då ska jag skynda mig hem där en förhoppningsvis god middag väntar sen ett bad kanske. Kommande vecka då jag är ledig består av en HEMFÄRD till Hammerdal, längtar verkligen att få träffa alla. Fredagen är det ikea dags med Marlene, ska väl kanske handla något litet men inge mer.  Nu fick jag besök av Krille och Rickard så jag ska vara lite social nu.
En sak till bara! Jag e faktiskt jävligt lycklig för er som inte viste det! puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0