18dec och -20 grader och vitt:) Jihooo!

Idag vaknade vi tidigt för att uträtta lite sake. Vi håller nu på att tvätta.
Jennie ringde nyss så ikväll blir det BIO:)
I morgon kommer Linda Lanner hit och vi ska laga PadThai. Mummisgt.
Igår dansade jag dansmatta så de stod härliga till.
Längtar till Julen den kommer blir mysig och lugn. Ska fira den hos mamma med hela familjen. Jag är nödl med mina klappköp.:) Viktigt.  Idag funkar ekonomin bra, pengarna rullar in på tisdag från Veromoda, min slutlön. Skönt.

Ni måste bara se dehär. Mohahahha. Hur man såg ut. Ett år kan förändra mycket!


Har ännu hårdare löften iår.. Ska även börja läsa böcker.

Nyårslöften!
1. Börja träna mer.
2. Börja läsa böcker.
3. Äta nyttig.
4. Unna mig ibland.
5. Godisförbud. (finns godare saker)
6. Umgås mer med folk.
7. Skaffa ett jobb.
8. Husbil genom europa.

Önska mig lycka till. Ser verkligen fram emot detta år. Jag verkligen älskar nya utmaningar. Nu jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0