Bloggen

Jaha, så nu har man skaffat sig en lite blogg också. Det var inte väntat inte heller planerat. Fick bara en idé att kanske göra det. Så nu gjort! Mitt liv annars? hmm söker jobb. Något jag inte förstår är hur man ska kunna överleva utan. Jag kan säga att jag är absolut inte någon som måste ha pengar hela tiden men någon gång skulle det ju sitta fint med en lite slant. Utan jobb utan pengar, iaf om man kommer från familjen Jonsson-Falk. Finns ju undantag. Så till jobben, finns inget jobb som passar mig, jag söker och söker och söker, men inget finner. Önskar bara att man fick några timmars jobb per dag. Skulle kunna stå ut med de mesta, bara jag får betalt. Jag har levt snålt i ett halvår nu snart och börjar vilja kunna unna mig något. Jag blir som lite isolerad av att inte ha pengar, kan inte göra saker med Emil, inte med mina kompisar. Promenader är väl det jag kan göra, gratis och bra för hälsan, inte alls så illa men ibland vill man kunna ta steget över och göra något annat. Men mitt liv ska väl få en lösning på allt så småningom. Jobbet kommer inte till mig utan jag kommer till det. Så dax att sätta igång.
Tack för att ni tog er tid och läste.
dear Sandra


ett jobb ger mig pengar, pengar ger mig mer frihet, frihet vill alla ha. Så varför inte ge mig ett jobb!?



Kommentarer
Postat av: Sanna

Okej då fick man va den första att kommentera din blogg=) Hoppas allt är bra med dig Sandra! Ska följa din blogg varje dag=)Pusss

2009-02-24 @ 18:48:50
URL: http://sannalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0