Semla, tvätt, träning och sjuk pojkvän


Gårdagen 24/2.
Dagen började med lite tvättande sedan bestämde jag mig för att baka semlor eftersom det var fettisdagan! Emil ville hjälpa till men var lite sjuk så han kolla mest bara på tv. Efter semlorna var klara hade emil fart på jobbet då bjöd jag in Christine och Björch på semla och kaffe, väldigt uppskattade semlor måste jag säga. Efter en semla i magen var vi redo för em lång promenad, jag och christine gcik en sväng på vägen hem handlade vi lite mat som vi lämna hemma hos mig och gick därefter vidare till hallen. Jag körde lite styrka sen blidde det mest pingis! Åkte på arenen träffa emil och åkte med han hem, stackarn han mådde inge bra. När vi kom hem var de att bädda ner sötisen i soffan och börja med maten (utsvulten).Det blevc som ni ser nedanför en skiiit god sallad, en cecarsallad med körsbärs tomater och marinerade kycklingbitar i.

semla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0