Solig dag.



En solig dag i dag måste jag säga.
Tänker nu medans jag kommer ihåg det
säga grattis till min storasyster som fyller 22 år i dag!
Hoppas verkligen hon får en bra dag trots att inte hennes
favoritsandra kan komma på hennes lilla kalas i kväll!
VI ska mysa i helgen ist.

Nu till dagens akriviterter. Har varit på arbetsförmedlingen, fick berömm för mina enormt bra änsökningar/personliga brev jag skriver. Tack Tack.. Känns roligt att något går bra, men undra när någon arbetsgivare ska nappa på dem då. Emil är sängliggandes i dag så kan som inte bara sitta inne med han så jag tog med mig filten och kameran och gick till badhusparken där jag fann min vän Christine och lite guttar. Surra lite sedan hem igen, emil bara sover och sover, stackarn, jag lider ju faktiskt med han. Man kan inte ens mysa lite med han, jag vill inte dra på mig någon magsjuka nu inför helgen då vi har vår sista match. DEN ÄR VIKTIG! För vi ska vnna, det finns bara vinst!
tuggummi-check
hårband-check

nu ska jag ta å få till någon middag så det står härliga till! Ha e fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: tellan

haha, CHECK CHECK. ;)

2009-02-25 @ 16:39:32
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0