Check!

Blev utmanad av Christine, och eftersom emil bara ligger och sover så passar jag på å gör det!

Matvanor:
Bästa maträtt?
Kyckling, kött, sallad
Bästa dryck? Sodavatten
Hatdryck och maträtt? whisky och finns så mycket men kanske fiskbullar.
Bästa alkoholdryck? dricker vin när jag väl dricker men drinkar funkar.
Smågodis eller färdiga påsar godis? godisförbud, men annars små
Favoritglass? hemmagjord philadelphia glass

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Händer inte att jag handlar något för tillfället beroende på att jag  inte har några pengar!
Har du mer skor än kläder? hmm, nepp
Favoritplagg? shorts och linne, leggins tunika.
Hatplagg? Jeans

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
arbetslös ?
Vad vill du bli? målare
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? som sagt arbetslös.
Är lönen viktigast? Inte alls men viktig.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Självklart ska jag ha ett fint hus någon gång i framtiden.
Litet eller jätte stort? Normal litet lr normalstort.
Drömboende? MItt drömboende ska bli verkligehet, hus normal storlek, pool, trädgårs, garage, och ett litet fritidshus. 
Landet eller mitt i stan? Högs 4 mil utanför staden men aldrig mitt i.
Mysigt eller sterilt? Självklart mysigt men oxå fint.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nopp.
Är otrohet okej? Verkligen inte.
Älskar du någon? mammi såklart
Betyder familjen mycket för dig? En av de saker som är viktigast i livet.
Är du lojal? Dom brukar säga de.
Tycker du om att dricka dig full?  Kan jag inte påstå men ibland brunkar de gå emot mig, vilket kan vara farligt.
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? Hemma såklart, krogen är överskattad.

Jag utmanar ingen förutom den som vill då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0