jobb sen stugan..

En väldigt händelserik vecka:) Den började med massa jobba och lite lätt träning. I fredags så jobbade jag min sista dag på veckan, kändes skönt. Dagen gick bra och jag kom hem för att avnjuta en god middag med sötisen. Lördagmorgon började med tvättning, sedan fixade vi lite ärenden på GP osv. Man kan som inte hålla sig från badet när man är ledig så vi for såklart på badet för att ha en lite relaxstund. Vilket var väldigt skönt. Vi for iväg på arenan för att kika på ÖFK, vilken match, så himla orättvist. Öfk var sjukt mycket bättre. Matchen slutade 1-1. Sunk. Efter matchen bar de iväg till Offerdal för att på söndagen åka och padla kanot i Hårkan, typ från Föllinge till Lit. Blev ungefär 4mil. Det var väldigt roligt men mest jobbigt. Det var en upplevelse. Känns i armarna nu vill jag säga. Höll på att brista ut i tårar sista km för jag så sjukt trött, kan ni tänka er. Jag kanotade hela vägen med 4 olika killar sedan turades dom om med tre kajaker.
Gårdagen bestod mest av jobb. Sedan kl 21.00 begav jag och Emil oss till vår stuga i Raftälven. Så nu sitter jag här och ser tillbaka på en mysig kväll vi hade igår här, dansmatta och chips:) Nu ska jag och Emil dra igång en 500 sen ska jag ut och jogga och sedan ta ett topp i de blå, kan ju säga att de verkligen inte är någon värme här men hoppas solen hinner komma fram innan jag ska i vattnet. Uppdaterar i morgonkväll skulle jag tro med lite bilder och mer roliga händelser. Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0