allt bara går så bra just nu!

Idag har jag haft en mysig det var, där de är sjukt trevliga människor. Trivs så fruktansvärt bra! Sedan middag hemma, en långpromenad. Lite städning av mitt akvarium och sedan var jag iväg på bibblan åt min kära mamma.
Har bara känt en ren glädje hela dagen, jag verkligen känner att allt går så bra nu och att jag känner att allt som väntar kommer bli som jag gör det till, alltså det bästa! Det är bara att ge sig fan på de. I morgon väntar ännu en rolig dag på jobbet sedan en massa ärenden i stan innan jag och Emil beger oss till Hammerdal för att sova sedan åka på Sofies student på torsdag. Hoppas verkligen hon blivit frisk tills då. Stackarn! Nu ska jag ta en dusch och fixa lite annat. Chio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0