jobb. student. syskon och massa annat trevligt.

Sitter hemma i lägenheten nu, i en sjukt ren miljö tack vare mig själv som har städat nu efter en jobbig dag på jobbet! Igår var det lite fest här hos oss, de var middag med Veronia, Tony, Sofie och Cilla. Sedan kom en vän till Tony och vinglas krossades och vi sjöng singstar så våra halsar värkte. En mycket trevlig kväll, det blev verkligen lyckat! Tack mina söta systrar och Tony. Emil skulle sova i Offerdal men de slutade med att han oxå sov här eftersom han fått reda på att han skulle åka upp till Umeå i dag. Så i morse så vaknade jag som vanligt efter en vinkväll väldigt tidigt. Kunde inte somna om, låg oskönt och hade en känsla av att kunna försova sig. Vilket jag inte har råd med. Så i morse drog gänget härifrån så då åt jag och Emil lite frukost sen körde han mig till jobbet. Jobbig dag där räcker. Hem städa och nu sitter man här, ensam och har sjukt ont i kroppen. Orkar inte hitta på något så jag ska nog skriva klart här sedan slappa rejält.

Till torsdag, Lillasyss tog studenten. Emil och jag tog bilden hem på onsdagkväll. Myyss! Morgonen därpå åkte vi till Strömsund för att ta emot sofie efter hon gått ut! Hon var så fin så. Medan de höll på att åka flak gick vi runt och kollade in all shopping i Ström. Vi handlade en massage sak. Myys! VI gillar mys. Vi skulle alla äta på La mareé efter flakåkningen, där blev vi alla besvikna på maten, den smaka skit. Verkligen ingen krydda och segt. Vi skrev en insändare till ÖP igår så hoppas den kommer med något i veckan, håll utkik.

En tårtmånade har det här varit! Jag har bakat sammanlagt sju st. Roligt att kunna göra någon glad:D

gonatt!

Här kommer lite bilder från veckan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0