Jobb, träna, sola, jobb, träna, sola...

Mina dagar ser ganska lika dana ut varje dag. Men de trivs jag med. Jobbar nästan varje dag och sedan måste jag gå in träningen oxå så de blir lätt hänt med ett pass efter eller före jobbet, om inte solen tar över mitt träningssug så jag tar ett dopp i bassängen sedan sola och relaxa lite. Förra  veckan bestod av tre fina mornar, började kl 12:00 så startade de dagarna kl 9 på badet med Marlene lite simmning sen relax och sol. Bästa dagen var nog lördagen, hur bra väder som helst. Det var uplagt för middag på marité efter en lång dags arbete. Det var jag och M som skulle dit och käka, en öl innan en liten till maten en flaska kir sen gratis inträde på marité sen öl på öl. Väldigt mysig rolig kväll! Tack vännen!
Har iaf fått en ledig dag i veckan så jag hann få lite färg. Viktigt för mig.

Nu i dag har jag jobbat, mamma och Cilla är här, vi har varit och käka på kina. Nu sitter vi hemma dom kolla på allsång på skansen jag bloggar eftersom jag aldrig har tid annars! Tyvärr.  Imorgon blir det stade innan jagbörjar jobba och ska jobba till kl halv nio. Jobbigt. Hoppas på att hitta ett par skor och en dove kräm sedan ett nagellack.
Idag far min kisse till Kos. lyllo henne, fast jag har ju Thailand att se framemot! Längtar varje dag! På tal om längta så har jag faktiskt lite att se fram emot, en forsränning i Åre nästa vecka, sedan en kanottur i Hårkan sedan en camingtur till sommarland och sen massa roliga kvällar och dagar. Sedan blir det nog en tripp till Eskiltuna till Joanna och Becka några dagar innan jag far till Thailand. Vi får se vart sommar bär! hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0