sommar!

Sommaren är faktiskt här nu. Å det är jag glad för. Älskar sommar, sol, bad, allt som har med den att göra. Ser fram emot massor av roliga saker i sommar trots att jag ska jobba nästan hela sommaren. Blir iaf 5 helger i rad under yran, fäviken, ironcamp och allt annat jag önskas vilja göra. Men sånt får man ta när man inte jobbat på länge. Bara att slita och tänka pengar!
På fredag är vi bjudna på Mickaelas studentmiddag, får se hur jag gör. Känner kanske för att åka hem en sväng innan jag ska bli kvar i Östersund hela sommaren p.g.a jobbet. Får se, kan hända mycket innan fredag. Saknar iaf pappa syskonen och mamma. Mamma var här i dag och då känner man verkligen hur mycket man saknar dom.

Dagens höjdpunkt var att jag var hos läkaren i morse, sen fixa lite saker till Cilla, sedan drog jag iväg på badet och gjort ett sånt sjukt bra träningspass, med kondition och styrka! Så sjukt nöjd. Kommer kännas i morgon så därför blir de på sin höjd två promenader i morgon. Nn ska iaf jag ta mina friska ben och gå upp på arenan för att försöka komma in på emils match gratis!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0