tisda..

Morgen började bra. Gick och mötte Christine på bron, för att ta en lång promenad. Vi gick en hel timma. Huvva jobbigt i backarna. Väl hemma hos Tellan åt vi en himelsk god frukost! Sedan satte vi igång med dagens stora utmaning. BAKA! Jag bakade Chockomuffins medans Christine gjorde Dajmkaka men hon var lite seg som innebar att jag fick ge henne en hand efter jag hade blivit klar. Sedan bakade vi chokladrutor. Dom blev så underbart bra. Märta kom så jag fick lift hem eftersom vi råks på att bo på samma gård. Lagade mat till Emil så han skulle hinna iväg å städa med laget. Runt 4 kom Märta och Linda upp till mig, vi skulle nämligen ta en promenad. Den blev kort. När jag kom hem så städade jag lägenheten, sedan lagade jag massa mat så de blev tre dosor. Nu har jag duschat och sitter i soffan och har nyss kammat ut ett dussin tover i håret på Emil. Sova snart kanske, i morgon väntar träning och jobb till 20.30. Huvva. 

Vill ha så småningom! Snart så hoppas jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0