Torsdag.

Dagen har varit sjuk jobbig, jag har varit småirriterad hela tiden känns de som. Men jag menar inget illa med de. Verkligen inte. Iaf så vaknade jag tidigt i morse. Fixa lite med telefonsamtal osv. Jag och Christine åte på Törners och fixade lite marzipan till tårtorna jag skulle baka. Dom blev fina!:) SEdan levererade vi dom  oxå. Där tjänade man sig en slant. Nu har jag ätit lunch och ska snart fara och handla till middagen, de blir wokk. Var på afm nyss och skrev ut mig från jobbgarantin. Skönt! Så nu är man inte arbetssökande längre. Och inte arbetslös heller för den delen. Imorgon väntar en lång rolig dag med Christine, Emil, kanske studentmiddag, Offerdal och massa mera.

Igår kollade jag runt på lite resor, jag och Emil sitter och är nära på att boka en resa till Thailand i november och vara borta en månad, hoppas verkligen vi gör de. Kommer kosta en hel del men de skulle känns roligare att jobba om jag visste att jag skulle göra nått så roligt av min pengar. Hopppas hoppas hoppas! Det skulle vara helt underbart!
Chio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0