THAILAND kommer att bli bäst!

Helgen har varit bra! Började med tårtbakande åt Mathias som fyllde 30 år. For och fika med han sedan bar de iväg till Offerdal där en mysig kväll med god mat och kortspel väntade. Lördagmorgon började med väckning kl halb åtta av Krille. Vi drog iväg in till stan för Krille och Johan skulle cykla, Emil skulle träna så jag passade på att fara och träna jag med, blev lite sol och bad oxå. Hur skönt som helst! Kvällen blev fotboll mm. Nu söndag har vi varit iväg och fiskat hela dagen, det var verkligen mysigt. Men jobbigt. Är hemma i stan nu nyduschade ska lägga mig för att orkar kliva upp och jobba i morgon.

 
      

Längtar som attans. Jag vill att de ska bli nu. Känner så enormt mycket motivation till att träna och jobba i sommar nu när jag vet vad de kommer att ge i slutändan. Sååååå roligt. Vi blir till och med borta i en hel månad! Hur underbart är inte de!? Längtar längtar längtar!<3 Syster och Malin kommer nog en sväng oxå, sen hoppas vi på Emma och Wilsson oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0