17/3 soligt

Ännu en dag går. Vaknade upp i morse lika pigg som igår. Fika lite frukost sen gick jag och Emil på Wellnesskliniken för hem hade klipptid, det blev mycket fint! VI passade på att hämta vårat paket från IKEA som kommit på Time. De innehöll en hylla till badrummet och lite smått och gott. Handla gjorde vi oxå. Samma idag följde jag Emil upp och gick hem, mys i de fina vädret synd bara att de blåser lite. Kom hem dansa lite matta sen nu sitter jag här. Ska snart laga mat tills gubben kommer hem. Blir en smarrig kycklingsallad.
I kväll ska jag nog kika på emils match med hans mamma och sen sova, puhh trött. Men OBS ändå himlans pigg jämfört med förrut. Känns som jag e på rätt väg. jihooo!

frukt


Nu ska jag fixa mat-CHECK

Du vet att du är underbarast och att allt e bra, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0