3:e mars 2009

Hej alla läsare.  I dag kom mamma och moffa till stan för att utföra lite ärenden. Jag hängde på såklart, min moffa är så mysig och mamma saknar man ju alltid. VI var iväg på ÖB och köpte toapapper och tvättmedel sen for vi ut på lillänge, moffa ville ha fika som vanligt så vi handla för att sedan åka hem och göra goda mackor. Men innan vi for hem skulle jag köpa dansmattor och ett spel, men vilken tur att vi gick på elgiganten just den stund vi gjord det, för jag blev attackerad av en stor kram inne på affären sedan reagerade jag på vem de var när jag hörde hans röst, de va Jan, Han gratta mig i efterskott och fråga vad jag önskade mig, jag ville ju ha mattorna, va de för mycket? Han sa jag köper allt, JIPPIE! Har aldrig varit så glad. Här blir man som uppvaktad alla dagar. Vi åkte på onoff för mattorna var slut på elgiganten och sedan erbjöd jag mig själv att köpa en matta så jag fick spelet och den andra mattan av han! TACk!
Ska inte glömma bort att jag fick fiskmat och en växt av moffa och lite matvaror, mamma bjöd på en hel del oxå.
Nu ligger jag i soffan och är hur slapp som helst, orkade inte ens premiärdansa, helt slut. Väntar på att Emil ska komma hem och laga lite mat.


Ingen som vet vart man kan löpa dansspelet Street dance till PS2??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0