Å, jag önskar jag kunde trolla...

.. för din skull. Det är inte meningen att någon ska drabbas av så många problem som du gjort på sista tiden. Det är ljumskar, härlar, lår, magen och sen krocken i dag. Verkar som allt går emot dig. Jag känner mig hjälplös, vill bara kunna trolla allt till rätta. Du är den som vill mest av alla, du är den som kämpar för att nå dit du vill, å jag  vill bara hjälpa dig när de går snett men ibland är de inte så lätt. Du är värd så mycke mer än det du får. Men som tur är ger du aldrig upp, du är en sån kämpe. And i like it! En vacker dag så är allt bra, exakt som du vill ha det,  du är på god väg! Du är så bra:)
I morgon far vi iaf till Lund för att gå på Volbeat, ska bli en upplevelse som man sent ska glömma! Ladda kamerabatteriet så ska de komma lite bilder efter helgen!






Kommentarer
Postat av: tellan

Men... vart håller han handen egentligen ? ^^

2009-03-06 @ 18:37:08
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha viste att någon skulle kommenatera de där.. han håller den på ´DET veket där nere!

2009-03-09 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0