focus

Ny dag nya möjligheter. I dag tänkte jag börja köra lite mer fokuserat!
Idag när jag vaknade kände jag mig jättepigg och utvilad. Mamma och jag var uppe ganska sent igår och stöka på med tvätt o massa annat smått. Skönt att vakna upp i en städad miljö vilket jag alltid gör här hemma men nu var det extremt fint. Det kanske var den nybäddade sängen som gjorde min natt:) vem vet. I alla fall har jag i dag hunnit med, frukost, sola med mammi, lagat mina favoritskor, handlat sakerna för att kunna laga dom, följt Emil upp på hans jobb för att gå en låååång promenad hem, tränat och nu ska jag nog dansa lite matta.
Mina andra arbetslösa halva är och jobbar i Hammerdal denna vecka, känns ju lite tomt. Christine du måste nog komma hem nu!
Kort inlägg i dag men de får bli så. CHIAO

Tack mamma för allt!<3




Kommentarer
Postat av: tellan

söötnöt. men snart är de torsdag och då kommer vi träffas! :))

2009-03-16 @ 18:20:07
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0