jobbig vecka..

Bilden är inte
 från tisdagsmatchen.

Veckan började med att mamma var här och vi solade mm, tisdag kväll var det fotboll på arenan, ÖFK mot IFK Östersund. Jag och mor gick dit med stormsteg, la märke till en helikopter som flyfte och flög över våra huvuden. Ca 30 min in i matchen  fick jag ett tråkigt samtal från min syster att min pappa råkat ut för något tråkigt och att han var på väg in till stan med helikopter. Hemskt! I dag mår han hyffsat bra, har varit hos han nyss. Jag kan bara säga pappa jag älskar dig över allt annat. Jag behöver dig. Hoppas allt går bra nu. Igår for jag och Christine på en förtagsmässa i Åre, måste erkänna att de va de sämsta jag någonsin varit på, herregud. kossordet fixade vi ju bra! haha
För övrigt sitter jag bara hemma just nu i en mörk och tom lägenhet, ingen verkar vara sugen på att göra något med en fattiglapp som mig. Emil är på pause med lite vänner, jag har inte en krona så jag känner mig ganska isolerad. (varför kostar allt utom luft och kärlek ) Verkligen tugnt att inte ha nå pengar. Samma som i dag, jag Emil och Christin va på skolan (hermods) i dag och skulle skriva in oss, men inge blev de av de. Emil skynda ist iväg och käka lunchbuffé med en kompis, kändes tugnt. Jag la mina sista kronor på en tidning till pappa ist. Men de kändes helt rätt.  Ett annat för övrigt så har jag känt mig så himla elak den här veckan, sur, kort och bara allmän less på allt och alla, i dag kom förklaringen fram. Inte värt att nämna här så shyyyy! Men veckan har iaf varit riktigt jobbig, i morgon kommer Cilla in och ska på stan, jag kanske följer henne en sväng. Annars går bilen hem på kvällen med henne för att sedan åka vidare till Blåsjön på dop på lördag till min kusin Alva. Om inte det så ska kanske Emil följa med upp så då åker vi efter hans träning. Hoppas verkligen att han ska med, känns som vi skulle behöva det. Nu e de natti för i dag men skriver snart igen. Christin har ju påpekat att jag e kass på att uppdatera, Så som hon e bättre själv ? Kolla vettja 
http://lillthelin.blogg.se 
Jag är förkyld igen:( jobbigt !

hej då.



Kommentarer
Postat av: tellan

haha, bra uppdaterat. jag ska också ta och uppdatera snart. ^^

för att påpeka en till grej så saknar mitt namn ett E på slutet. ;)

2009-03-27 @ 17:10:31
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0