lång färd..

Fredagkväll efter Emils träning fick jag den roliga nyheten att han skulle följa med på dopet, så han käka lite mat, packa sedan tog vi och for på sjukan och hälsade på pappsen. Där var också Ann-louise (nyhemkommen från gävle) och Cilla. Senare bar det iväg till hammerdal, sov och kvaknade tidigt för en låååång färd upp till blåsjön, där var det dop i ankarede på shemat sedan mat på blåsjöskola. Riktigt trevligt. Fin kusinen Alva Thea Emilia Falk är nu döpt:) Låån bildrese hem också, men himlans roliga resor var det. Vi lekte en ordlek, orka förklara. Jag va kung på hemvägen. In på en pizzeria i Strömsund, Emil var tvungen att ha mat, blev kebab m. stekt potatis. Hemma vid kvart i tio perfekt till starten av sverige portugal matchen, bra match vill jag säga, extra stjärna till Daniel Majstorovic.  Somna sent igår kände ren ångest när jag visste att man skulle ställa fram kl en timme, skapligt förkyld och var i behov av mycket och god sömn. Upp kl 8:00 ingen ro, for in till stan kl kvart i nio körde emil till hotellet för att där äta sedan buss till Timrå för match, stackarn som måste åka så mycke i helgen, men helt frivillig tripp igår. Nu sitter jag hemma i lägenheten och Jennie kommer snart en sväng innan hennes buss går. Bloggar lite nu såhär efter ett besök hos pappa på sjukan där både kusin, kusin barn och faster var. Vi pratade lite företag och jag är så sjukt sugen så ni ska bara veta. Jag vill vekligen starta eget nu. Längtar tills Christine har spelat klart så jag kan prata med henne om företaget, för jag vill gärna ha med mig någon fler. Vi två skulle nog göra det bra! Jag har massor av ideér. Hon kommer vara svårflörtad men med en liten bit av mina ideér kommer hon vända snabbt! Det kan bli roligt. Hoppas. Är så himla less på atat bara slänga bort alla min arbetslösa dagar av att bara gå hemma. Herregud ta chansen, den finns ju. Nu måste min näsa snytas, ha de bra!

 

(storkusin Agnes)
En bild från i fjol men kommer
nya bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0