måndag, ny vecka nya möjligheter.

Dagen började med en myisg morgon i sängen, äntligen fick man sova ut. Jon skulle ha med mig och Emil ut på stan så vi gick där vid halv elva. Jag och Emil uträttade väldigt bra och mycket på stan, Jons instast blev lite värre sämre! Jon åkte på jobbet då gick vi på Tehuset och fika lite te. En lunch vid kl ett blev det hemma. Sedan en tripp till min nyopererade pappa på sjukan. Han mådde bara bra. skönt att allt gick rätt till. Träffa Jens på vägen hem så nu är han här och Emil på träning. Vi har planerat att äta middag tillsammans när Emil  kommer hem, om han nu går med på de. Ska nog inte vara några problem. Men jag ska äta nyttig middag, blir nog bara lite sallad. Har ju som börjat mitt nyttiga liv i dag. Jennie var här igår och vi käka den godaste kladdkakan ever. Så sen kom syndarångesten fram. I dag har vi båda tagit oss i kragen och ska göra nått nyttigare åt våra liv. En känsla säger mig att Jennie komme fuska där borta i Strömsund, men jag ska peppa henne över telefon. Nu måste jag snyta min näsa innan Jens drunknar i allt mitt snor, haha!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0