när tiden räcker till

Har jobbat måndag och tisdag hos min kusin på Care of Q. Det har varit roligt att få hjälpa till men också väldigt trevligt att fått umgåtts med kusinen min och hennes lilla söta Hilma. En kollega till min kusin kom med en idé att jag skulle starta eget. Hmm? Varför inte? Ska besöka henne en kväll och ta en fika och disskutera vidare. Så ska iaf på hermods i morgon med Christine och kolla lite kurser osv, så de rör på sig sakta men säkert. Just nu sitter jag inne på msn och skriver med lite olika, o kom just på mig själv att jag var ju faktiskt på arbetsintervju i dag på storsjöbadet. Det gick över förväntan, kännde att jag gjorde ett bra intryck hos dem. Hoppas bara på att få jobbet nu då. Annars e de ganska mörkt och trist här hemma, mamma har varit med mig i dag lite på stan osv, men hon åkte för drygt en timme sedan, hon är så rar. Känns trist nu när Emil mest bara sover, äter, tränar och jobbar. Jag vet att han måste men just nu när jag e sjuk och inte kan va ute och träffa andra, orkar inte. Känner mig så obekväm. Men jag överlever verkligen. Så mysigt nu när han jobbar natt, när han kryper ner i sängen och ger mig en gonattpuss.. oh kärlek. Som sagt i morgon blir det att ta tag i lite plugg osv, ska på afm och lämna papper och ta ut lite kopior.



Va de gäller min förkylning är ststusen inte så bra de bara rinner, huvva, snyter mig och använder sån där sniffstift i näsan som Vanheden i J-ligan har.

När jag ändå är här och kluddar tänkte jag tilldela dagens bästa och finsate stjärna till Jennie Andersson, saknar henne så och hoppas på en träff med henne på fredag.


Nu ska jag sussa.. godnatt alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Bea

Miss you<3

2009-03-12 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0