18 månader.

Dagen är den 19/5, de är en fin dag och jag gillar den än så länge. 1 ½ år med Emil just i dag. Det har verkligen varit hur bra som helst de här månaderna. Det pirrar i kroppen än i dag när jag är med dig. Jag önskar och hoppas alltid att de ska kännas såhär.
Dagen började med mys länge i sängen, sedan en lätt frukost. Kl elva skulle jag träffa Christine. Lite stan med henne sedan en kärlekslunch med Emil på vårt favvoställe samurai. Hur gott som helst verkligen, ni måste prova deras buffé om ni inte redan gjort det. Emil började att plugga igår så vi gick på hans skola sen gick jag hem. Christine och Ruben kom en snabbis på en kaffe. En mysig eftermiddag väntade med Emil de va kortspel o div. Jennie ringde så jag mötte upp henne och Emilie på stan en stund sedan träffade jag Marielle och hennes söra Julian, så himla roligt att träffa henne, var ett tag sedan. Nu är Emil på träning och jag gick som vanligt från arenan i solskenet, lr vänta nu i regnet va de. Dyblöt hemma i soffan skiver jag lite här nu då. Funderade mycket under promenaden på hur mitt liv är och så.. och jag kom faktiskt att tänka på att de är verkligen hur bra som helst. Varför ska jag klaga? Jag har inget att klaga på.  Jag har min familj, vännerna, pojkvännen som är alldeles underbara. Jag är fullt frisk och har allt framför mig. Livet är en ganska kort resa men då får man se till att man gör allt man vill. Mina mål i livet är att lära mig spela gitarr, komma på vad jag vill jobba med, utbilda mig, bröllop, barn, resa, hus och massa kärlek med alla. Det är mina högsta önskningar i livet också och som ni ser så kan man kanske få allt man önskar sig. Det är faktiskt ganska rimligt!
Snart börjar jag jobba på Storsjöbadet och ska jobba där under sommaren. De planer jag har för sommaren är att åka till Fäviken med Jennie sedan en kort tripp med Emil någonstans. Sedan blir de ju alltid något impuls.  Men sen vill jag bara spara min pengar som jag tjänar för att sedan åka på en längre resa till hösten. Jag hoppas att sommaren kommer att bli rolig och händelserik och att allt går bra med jobb träning osv. Vi hade en diskussion under luchen om sommaren jag och emil, de känns lite trist att jobba så mycke i sommar när emil inte ska jobba något. Att veta att jag ska kliva och jobba varje morgon och samtidigt veta att emil är ledig och de är fint väder ute så är de som jobigt, jag vill oxå vara ledig. Men med stöd från han så kommer allt gå bra, bästa stödet vore om han oxå hittade ett jobb snart. Ni kanske inte förstår men de e himla jobbigt att kliva upp och den andre får ligga kvar. huvva! På tal om Emil så är så himla mysig, igår fick jag en liten present av han, de va en massageolja som lukta tjära. Han ska nog få massera mig på ryggen i kväll:) Han är verkligen den bästa någonsin, kan inte beskriva i ord hur mycket han betyder för mig. Han gör mig så glad och jag blir full av energi när han är nära. Han ger mig kraft helt enkelt. Så himla skönt! Ne slut på smöreriet nu, han är bra. Nu ska jag träna lite mage och armar sedan laga spagetti och köttfärssås. Seee you! 



Kommentarer
Postat av: Mary Elle

ja det var verkligen super mysigt :D

2009-05-21 @ 12:47:01
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0