:D

Just nu sitter jag hemma hos mamma på näset och kollar lite tv pratar med henne och har nyss duschat, längtar till sängen. Pratade nyss med Emil han hade varit i stugun och spelat match. 1-1 okey! I morgon far mamma moffa och jag in till stan kl halv sju på morgonen, å gissa vem som inte ska jobba i morgon? EMIL. Så då får jag mysa ner i sängen med han, ska bli så mysigt! Han skulle jobba egentligen. I helgen har jag syndat väldigt "mycket" vilket har gett mig dåligt samvete, å jag mår ännu sämre när jag inte kan röra mig, varför ska man vara sjuk. Jag vill bli frisk så jag kan ut och gå (jogga). Dansa matta å göra massa roligt. Det blir som roligare då. Veckan ska bli bra, ska mysa lite i början sen bara ha roligt och leva, ska försöka gå lite nu även fast jag är sjuk. Men jag hoppas på en förbättring i förklyningen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0