fort. på trippen i Norberg.

Kvällsprommenad med mamma och moffa ner till sjön och moffa berättade vart han lärde sig att simma och div saker. Han öser verkligen info om när han var lite och var här i Norberg hos sin mamma som då är uppväxt här. Men de är bara det är roligt att höra han berätta för han har sån inlevelse i allt. Lite bilder från prommisen, min dubbelhaka bjuder jag på bara för att jag och mamma drog på ett as garv.
På kvällen spelade jag och mamma kort och surrade lite om allt mellan himmel och jord.

      


Idag har vi varit på massa olika ställen, jag drar en snabbis så ni inte blir less. Vi började vid den Blå grottan. Det var en grotta som dom grävt för länge länge sedan, den heter blå grottan för att de finns blått vatten i den, kollar bilder nedan. Efter de så gick vi tillbaka för att ta bilen en snabbis runt sjön, vi for in till "stan" för att tanka sedan äta, men vi kollade in på en sportbutik först så de blev lite bra köp på rean. Väldigt nöjd måste jag säga. Tack morfar för flisen.Lunchen bestod av fläskfilé m pepparsås och friterade flyftisa, vilket var väldigt gott. Jag åt mest sallad och dom hade den godaste dressinger ever:P Haha. 
Lunchen avklarad, blev de en tripp till "nya nånting" kass om inte kommer på men men. Där såg vi även två ORMAR  en svart huggorm på ungefär 40cm, sedan en simmade snok på ca 30-40 den med. Det var väldigt äckligt jag var lite rädd måste jag erkänna. Men roligt och bra att jag fick in den på bild. Kolla här nedan.
Nu sitter jag här i bloggvärlden och skiver för fullt medan mamma håller på att duka fram för fika, ska äta lite yogurt med hallon och en god macka. Just ja jag och mamma tog oss en långpromenad upp i skibacken och sedan ner, sen hitta jag en as smart väg som ledde oss upp på toppen igen, vi vände och gick ner till grottan igen. Och nu sitter jag hä nöjd  för dagen och hoppas på att Christine ska fica min blogg så de kan se lite fint ut när jag är så duktigt och skiver så mycket.




         



Kvällen kommer innhålla kort, lite dator och umgås.
Imorgon hemfärd:)
Barca kl halv nio.

Kommentarer
Postat av: tellan

testing testing ;)

2009-05-27 @ 13:49:14
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0