fredag i dag..

Idag blir det en lugn dag, kanske orkar gå ut på en promenad en sväng sen. Ska vara med Christine kl fyra typ sen äta middag med Emil de blir tacos lr natchos. Hmm.. gott! En mysig hemmakväll blir det med film, Gralle kommer nog på besök. I morgon väntar jobb, upp kl sju börjat jobba vid åtta och slutar 16. Skönt att få göra något men snacka om slut jag kommer vara efteråt. Imorse var jag som död när jag vaknade orkade verkligen inte kliva upp.

Igår va de fotboll mest hela dagen, tog en långpromenad med Linda sen upp på arenan hämta bilen och for ut på frösön till Christine och hämta henne, tillbaka på arenan såg vi Emil match, den slutade 10-0 till Öfk u19. Nästa match väntade och de va då Christine som skulle spela, missade typ första halvlek för vi for och käka. Inte så rolig match men Tellan va bra!:D
Nu ska jag gå och göra nått bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0