Hemma igen.. FC Barcelona vs. Manchester U.

Kom hem efter en lång resa med mamma och morfar. Dagen var dryg men nu är de äntligen kväll. I brunflo kom jag på att jag inte hade någon hemnyckel så jag fick åka direkt ner på arenan där Emil tränade, medans jag väntade på hans träning skulle sluta hann Frida ringa och hon ville ha hjälp med att sy till sin mösspåtagningsbals klänning. Så jag fixade så vi fick komma till Jennie ute på Frösön och sy den så jag snabbade mig direkt efter Emil gett mig nyckeln ehm till Frida där hon jobbade "väldigt" hårt för att få in sina sista uppgifter innan betygen ska sättas. De drog ut på tiden så jag blev lite stressad, stressade in hos Jennie på Frösön och snabbade fram  med maskinen sen sydde jag för fulla muggar. De blev förvånadsvärt bra. :D Vilket var viktigt! Snabbade mig hem svettig som ett as efter att ha stressat, tog en snabba dusch. Här hemma var de fullt hus. Stefan, Jon, Emil; Wilsson Simon och Gralle, sedan kom Emma oxå, vilket var bra så jag fick lite tjejsällskap. Vi gick ner till Märta där Christine och några av hennes lagkompisar var. Såg slutet på första halvlek där, Barca 1-0:D Sååå jaa! Nu bloggar jag live från matchen. Det ser bra ut.. Barca leder nu me 2-0. I 87 minuten!!!! Jag sitter på en så sjukt ohärlig stol just nu, men måste ändå medge att de är skönt att vara tillbaka i Östersund i vår mysiga lägenhet, trots de få dagarna vi blev borta. Det ser ljust ut - BARCELONA:) Manchesterfansen i soffan börjar röra på sig oroligt. Såja! Måste passa på att tacka underbara Christine för hjälpen med min blogg. TACK sötas! Du är så snäll, de ska vi fira med något snart! Tillägg nu då.. fortfarande 2-0. Nu ger jag upp bloggen ett tag för i kväll. Skriver när det händer nåhot roligt igen, vilket de gör nästan jämt. Tack för att ni läste.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0