Nushape.

Nu är de beställt för en två månader frammåt och jag har en månad hemma, kommer blir bra om jag börjar med dem. Idag har jag kommit hem från Offerdal och bara suttit här och planerat lite, läst och kollat på tv. Snart väntar en promenad. Emil började skolan idag så han är på komvux nu. Trist att vara hemma själv så lika bra att dra ut. Va ska man äta för middag i dag då? Hmm. Kanske nått med köttfärs. Mannen får laga och hitta på. Längtar tills duschen i kväll ska bli så skönt, känns som de va ett tag sedan. Ska nog gå från arenan ikväll oxå. Har missat så mycke nu i nån dag. Fast igår gick jag och Simon (emils bror) en sväng mot Änge! Det går bra nu, jobb i helgen känns sådär, skönt att börja men man vill som inte missa något roligt när alla andra är lediga men de får man ta. Det kommer ju såklart mer saker som händer. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0