onsdag

hopp, så va man här igen! Nyss varit på en pomenad, som gav ingenting kändes de som. Har ju varit sjuk nu i drygt en vecka så har som bara legat inne, gått några svängar på stan men inge hårdare pass inte. Igår var jag iväg på möte med FIF sen städade vi på lövsat IP, vilket inte varså roligt. Men men, gjort nu iaf. Ryggen sa ifrån direkt, hoppas verkligen på att kunna spela i vinter utan att den ska krångla. För er som inte förstått de så har jag kontrakt med frösö if nu så planerar att spela där i vinter. Gruvar mig för försäsongen, men de ska nog gå bra. Annars hände det inte så mycket, har varit lite ju nu i helgen så blev inge jobb, for hem ist. Så nästa helg ska jag jobba av min "sjukledighet".  Ska bli roligt. Efter det får jag nog veta hur jag ska jobba i sommar. Så man kan planer in något roligt så man har något att se fram emot. En resa till fäviken är planerad med Jennie sedan länge, sen fiskar jag och emil i att fara någonstan men vet inte vart ännu, inte utanför landet iaf för de blir nog en senare resa. Men kanske ett sommarland på sin höjd till Norge. Måste spara pengar nu känner jag, de är så mycket man vill göra. Jag vet inte om jag gör något dumt med att skriver på för fif eftersom jag inte vet om jag ska utomlands till hösten eller inte. Men isf far jag väl bara. Jag måste ju få leva, o de e ju bara en månad. Sedan hoppas jag på ett bra jobb så jag kan jobba, spela innebandy och bara spara pengar och sedan göra massa roligt sommaren därpå. Kniven i magen har jag känt hela vintern och hösten då jag gått utan jobb, men den har släppt nu men har lite ångest för att jag inte jobbat nu under de tråkiga perioderna och sen ska jag jobba nu när de roliga börjar. Men jag får hoppas på att Emil oxå får ett jobb så de inte känns lika tugnt! 

Ikväll ska Emil ha en kompis här, dom ska se fotboll, själv ska jag lägga upp lite matschema och träning. I morgon är det morgonprommis med Linda vid 10. Work it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0