sjukast..

eller inte, men jag mår inge bra iaf. Sitter hemma nu i lägenheten efter tre dagar i förkylning. Väntar på Christine och Björch som ska komma hit och kolla på lite film äta lite nyponsoppa med glass och beskvier, sen ska vi vara sjuka tillsammans för Christine verkar vara lite krasslig oxå. Men jag ska prova att inte smitta henne. Annars har den här dagen varit rätt okey. Spelat kort med Emil, 500 de gick rätt bra för mig men blev less när Émil vann två ggr på raken, jag sög. Sen var vi till Brunflo en sväng och fixade med en buss som Emils bror köpt för att göra en danmarksresa med i sommar, riktigt fin var den.

Ha en trevlig fredagkväll allesammans för nu ska jag vispa grädde till Christine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0