soliga dagar...

gillar jag väldigt mycket, speciellt när man får göra vad man vill med vem man vill på dom. Dagen började med att jag vaknade såklar! Sedan blev det nutrilette sista frukosten med dem, sedan kallade jag på Linda och vid 12 åkte jag hem till henne i Lungvik. Där glassade vi i solen i nästan två timmar, vi trivdes som fisken i vattnet. Vid två tiden drog vi en road ut på ixo house för att kolla en tröja till mig, vi freakade lite och hittade mycket mer än väntat. Men jag gick därifrån med två plagg, mycket nöjd. Kap på rea skulle jag vilja säga om de besöket. Ut på Lövsat för att kolla in ödff-förösn vilket var väldigt trevligt eftersom ödff vann:) Mycket bra match! Så tackar vi Linda för sällskapet och nu sitter jag hemma och ska käka en nutrilette innan jag ska bege mig ut på frösön till Christine, får man se hur dom firar sin seger! Ska bli riktigt trevligt! Ha de bra i solen nu alla godingar! Å lova mig att använda faktor!  VIKTIGT!


tack för brunfärgen idag snälla sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0