trött

Schema första veckan på mitt nya jobb

*måndag 8-18.15
sova

*tisdag 8-18.40
sova

*onsdag 8-20.30
sova

*torsdag 8-12.30 15.15-22.30
sova

*fredag 8.30-19.30

försök på att se en film men somnade.

*lördag 8.30-16.30
där är sandra helt färdig. Är så himla trött. Vill bara sova, gosa med min familj. Varför sitter man då hemma i en
tom lägenget? Helt själv. Jo för att Emil är ut:( Och min familj bor inte i närheten, vilket är jobbigt just nu.

*söndag 10-16.00
Sista soppdagen i morgon söndag. Ska bli skönt. Längtar efter frukt och kyckling. Så ska fara och handla lite mat efter jobbet hade jag tänkt. Och sedan laga lite mat om jag orkar. Ska göra matdosor så jag äter bra nu när jag lyckats gått ner många kilon. Nu ska jag duscha. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0