lite jan och lite feb.


Lite av vad som hänt sedan jag bloggade sist!

 Holly har det bra hos oss. Hon stortrivs visst. :)



Jag har jobbat ganska mycket i receptionen på badet vilket är väldigt roligt och trevligt. Träffar mycket folk.



Christine har varit på besök då gjorde vi fruktsallad med glass och sirav vilket var sjukt gott:) Vi spelade oxå monopol.



Fredagen den 5/2 kom och de gjorde oxå mamma och cilla. Cilla drog ut för att besöka krogen i stora staden, vilken blev en flopp. Mamma och jag tillverkade dessa vackra mästerverk fram till kl halv tre på natten. Fick några timmars sönm sedan var det Sandras 21års dag! Grattis till mig!


Dagen var fylld med påhälsningar mat av massa olika slag och massa underbara presenter! TACK!


Har lagt upp massa kläder på tradera eftersom jag inskaffade lite nytt idag.  Ny skinnjacka känns väl sådär eftersom den jag hade var en studentpresent av inte vilken som helst! Aja men det är glömt om ett år. I hope!

Har tränat bra nu i snart två veckor, känner mig väldigt duktig måste jag säga! Ska nog på Bodystep i morgon. Jobba helgen som kommer och lika helgen därpå och den efter det. Sen är det mars och då vet man inte hur schemat ser ut, alltid en överrasning. Vet iaf nu att jag ska jobba HELA påsken vilket inte kommer känns bra förän lönen kommer. Vill följa till fjälls och fiska osv. Men men kommer fler påskar. Har iaf tagit beslut om vårforum i vemdalen idag så i morgon bokar vi stugan. Jihoo! Nått att se fram emot:) Alltid kul.


Nu ska jag sluta skriva. Ha de bra! Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0