OB!

Inte tamponger!

OB=obekväma arbetstider. Vad är det jag har i helgen då. Och nästa helg, helgen där på och ännu helgen därpå och helgen på den, sen ska det väl kunna bli en helg med aktiviteter som jag vill göra. Man kan ju iaf hoppas. Det kommer att vara kämpigt att veta att alla som är lediga kan göra saker men just nu är jag så besoende av pengar så jobbet får ta över hela mitt liv ett tag nu så jag kan ha nått att leva på sen. Jag är inte bitter för det min tid kommer då jag ska få ha ROLIGT. En sak ska ni veta att jag trivs jättebra på mitt jobb och mår bra av att jobba, jag plågas inte, men alla vet att vissa gånger kan det ta emot. Men men jag ser ljust på livet och känner faktiskt att jag blivit mer mogen de senaste veckorna. Helt ärligt allstå, jag känner att jag klarar det här mycket starkare än förr. Jag känner att det är på väg åt rätt håll, jag ser möjligheten i allt. Plus för det Sandra! Ge mer glädje, vilja och styrka till alla svaga nu under för jag har fått min dos för denna gång nu klarar jag migg ett tag, jag ber om mer när jag behöver, ingen mår bra av överskott av något. Inte ens pengar!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0