Jag tycker att min mamma är värd allt.

Heeej. Ohh igår så for vi och hämtade vår älskade katt. Hon ska heta Holly. Hon är söt:)



Min mamma ställer alltid upp för mig och alla andra runt omkring henne. Hon är verkligen den snällaste jag vet!
Hon kom igår så vi gick och fikade på Tehuset hos Christine sen var hon med och handlade lite kattstuffs. Sen sov hon över och det är alltid lika mysigt. Nu idag kl 2 for hon hem och jag kände genast tomhet. Hon är som en del av mig! Min trygghet. Hon är ju trots allt mamma!:) Nu sitter jag i soffan och bara känner mys och glädje när jag sneglar med blicken över axeln där Emil ligger och gosar med söt.

Idag var en bra dag oxå, bästa på länge. Pappa, Cilla och Sofie kom förbi i morse så vi bestämde att vi skulle käka middag här idag så jag och mamma gick och handlade. Sen kom Emil hem med nybakta semlor. Sjukt Gooooda! Kl 3 fick jag mina matgäster. Det var gott:) Blev Pad Thai. Efterrätt blev öppelpaj, har kommit på nu vad det är som inte faller mig i smaken när det gäller äppelpaj. Det är hela konceptet. Usch jag gillar inte det!

Nu ska vi prova göra nått av denna kväll! Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gillar inte äpplerna i pajen... :)

2010-01-16 @ 21:26:01
URL: http://sfalkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0