Jobb, träna och soooova!

Idag har jag haft en bra dag:) Började med att jag och Emil tog en promenad upp på gamla Cool. Kollade på en soffa till Cilla som hon ska köpa i morgon:) Skitbra:) Bra pris, skön och fin! Efter cool besökte vi storsjöbadet vilket var mysigt och skönt. Fick lifta med Andreas hem. Handlae lite till middagen. Var på gina och hittade en tröja. Nu i soffan efter en lång promenad med Grande sen nyss hämtat tvätten. Ätit en sallad och kollar på tv. I morgon är det jobb kl 05:30. Huvva va tidigt, gruvar mig. Jag ska ta å koka lite ägg till mannen kommer hem så ska han få en ägg och räkmacka efter träningen! Hoppas på ett leende!

Holly vår underbart söta katt mår utmärkt ar det känns som iaf! Hon är så snäll så!

I helgen blir det jobb lör-sön 8-16 med bästa Marlene. Sen lördagkväll ska jag med Emil på middag med IFK! Ska bli roligt!

Ses..

Bästa mamma kommer en sväng i morgon oxå:)


PUuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0