Jag älskar mitt liv och min föräldrar för det! Tack!

Hur kan allt vara så underbart bra!? Mina föräldrar skapade detta liv jag nu äger. Det ska dom ha ett stort tack för. Har världens bäta pojkvänn, fina förstående vänner, bra arbetskamrater och ett jävla bra träningspsyke just nu. Min familj är underbar och jag kan bara le. Min sommar är ett stort jobbprojekt men mitt i det kommer nu den 23/7 en norgeresa och vi ska bestiga kebnekajse. Valsafari och massa mys och fin natur. Stormjobba i två veckor med en dag ledig sen är man ledig lite mer i mitten av augusti. Men bäst av allt är att jag jobbar nu helt plötsligt för en resa till BALI och inte bara för att jobb. HUr bra är inte de. Faaan vi ska åka, den 15 november drar jag, emil, erika, decker och bröderna fryklund. Jag är så glad, den 15dec kommer vi hem lagom till jul och allt mys. Jobb efter detta blir vad det blir.. jag tar dagen som den kommer och gör det jag vill och jag ska verkligen klara allt jag vill nu eller aldrig, bara gör det.

Mitt liv tar upp ganska mycket tid av mitt liv. haha. Huuuva. Håller på att hjälpa marlene och tapetsera hennes mya lägenhet oxå men de är snart klart och det ska bli skönt. Då kan jag nog slappna av lite mer. Skulle vilja åka hem och se pappa och mamma lite, sen cilla oxå såklart. Hinner knappt prata i telefon med dom. Känns inte så bra.

Nu sitter jag iaf själv i vår fina lägenhet med vår söta katt helt ensam, utan mobil. Den har dörr, ingen laddare:( Har jobbat idag 8-16 sen planerade och handlade vi inför personalfesten i moegon:O) Åkte till torvalla och sen tog jag en löptur hem därifrån, skönt. Blev nu en hemmakväll eftersom min mobil inte lever!
 Nu ska jag kolla film. Den ni.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0