Bord+stolar= som nytt snart

Igår började jag slipa bordskivan. Check. Nu idag kommer Sofie så då ska vi stå ute i solen och slipa stolar och benen till bordet. Jag skulle vilja hinna klart med all slipning idag för att i morgon har jag bil så då tänkte jag åka runt på lite ställen och kolla lite bets och färg. Hmm. vet inte än om jag ska ha mörkbrunt eller vitt! Får se vad de blir. Har gått en morgonpromenad upp på Maxi och köpt Fiber husk som jag nu bakat ett bröd av som står i ugnen. Hoppas de blir gått, då ska jag och lillsiss ha lite picknick ute med Grektisk sallad och nybakt bröd lite senare. Köpte även en hel påse med grekisk sallad på Maxi för bara 8kr. Fast jag köpte 4st. Haha.. hoppas dom är goda. Nu måste jag kolla till brödet! Chiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0