Elljusspåret i hammerdal kvällens hängställe.

Idag vaknade jag strax innan sju. Klev upp sju och skjutsade Emil på jobbet till kvart i åtta. Jag drog iväg till lugnvik på Jämlands skrot. Vilket jag trodde var Lugnvikskroten. Men inte de inte kom jag fram till efter att jag och killen i kassan bytt samma ord med varandra i en kvart. Tommy Jonsson, Tommy Jonsson, nja jag ser inget här, kan det inte stå på någon annan. Nop på en annan skrot kanske? Mm kanske. Pinsamt.

Köpte en styrled och ett motoroljefilter där sen åkte jag på Berners och köpte ett tänningslås:) Sjukt bra jag är på att handla bildelar. Jysk nästa sen bolaget och Coop. Raka vägen mot Hammerdal sen hem till mamma i det fina vädret. Blev lunch med vaniljyogurt och jordgubbar. mmm. En lång promenad sen handling till middagen, ohh vad gott det blev. Chicken whit Cashernuts. Asa gott måste jag säga. Blir lunch i morgon med. Efter middagen drog jag till pappa men lika snabbt där ifrån för vi skulle tydlige till farmor men där var jag inte länge innan Frida hörde av sig då skulle vi ut i spåret och löpa. Sååååå jävla skönt. Vi klara fan 5km, helt otroligt. Ingen av oss har tränat så på snart ett år å så orka vi allt det. Många uppför vill jag säga. Men nu är man nöjd och ska ta sig en dusch. Ha en bra kväll! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0