träna jobba äta sova.

Heeej. Är lycklig! Känner mig så jävla på G. Kommer snart vara i min livs form om jag fortsätter såhär, eller så kommer jag somna in. Nerå, jag klarar mig. Jag äter ju så sjukt mycket mat nu när jag tränar och fan va gött det är.. Looove it! I dag blev det promenad till jobbet där jag började ett löppass på 3km sen styrka armar 20 mins en löpa 2 km till sen ben i ca  20 min sen cykel i 5km:) Ohh sen mage i 20 min. Skänare träningspass. Nöjd är jag. Srn blev det jobb mellan 12-20.30. Jobbigt pass. Promenad hem med stopp på willys för att inhandla frukost. Emil är på bortamatch i Ö-vik ikväll- Han ringde nyss dom hade vunnit med 1-0. Bra de iaf. I morgon blir nog en ganska lika dag som denna ska iväg och hämta lite bildelar på makonomen och berners. Sen ville pappa att jag skulle hämta massa däck, känns jobbigt. Ledig fredag längtar ska försöka hinna åka ut till Jennie och träffa Melvin:)
 
Nu ska jag börja  läsa min andra bok. Jag är så nöjd över det oxå:) Sen måste jag faktiskt gosa med Holly hon hinner som inte få så mycket kärlek nu när de är så mycke jobb och träning.

Ha de bra! puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0