Ny vecka, nya utmaningar. imorgon..

Idag är dagen DET! Efter fyra hela långa veckor på soppkur så ska jag ätligen få börja äta igen i morgon. Har längtat nu i tre veckor och 6 dagar på de:) Haha.

Torsdagen bar det iväg till Sunsvall med Mamma, Sofie och Cilla. Vi kom dit packa in i en liten lägenhet sov, vaknade och åkte iväg på Birtsa och Ikea. Inhandlade en efterlängtad ryggsäck, sjukt nöjd. Sen nya leggins går ju alltid. Fick bli lite annat smått och gott oxå. Me like. PÅ Ikea hittade jag en jättefon tavla och ram som vi nu satt upp i köket.
Då fick jag för mig att jag ska slipa och måla vårt köksbord och köpa eller sy sittdynor med. Vilken hemmafru man är. Jag älskar sånt pyssel. Ska faktisk börja med det i morgon. Pappa kom med slipen idag. På tal om pappa så hämtade han mig och Marlene efter jobbet idag och vi åkte på Willys och handlade, jag köpte massa bra som jag ska börja äta nu. ÄGGGGG!!!! mmm. Hoppas natten blir kort. Morgondag bjuder också på brödbakning, tvättning och mycket annat nyttigt.

Idag är det morsdag, tyvärr kunde jag inte träffa mamma idag men jag vet att hon vet att jag ville det och att hon vet att jag älskar henne. Grattis mamma!

Nu efter en kvällspromenad med Marlene ska jag ta en lång skän dusch. Ohh sen kommer Emil hem från träningen då ska vi mysa lite. Var i torsdags senaste så de blir mysigt.


SNART ROADTRIP MED BÄSTA MARLENE. Längtar ihjäl mig snart.


Sussa lagom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0