Shopping!

Jaha.. nu har jag och Emilio varit ute och gått, gick på badet och bytte lite soppor med Tessan.
På vägen hem bokade vi en tid åt Emil på NFI för klippning i morgon kl 10, hoppas de blir fint;)
Nu sitter vi hemma efter en bra sväng på stan där vi inhandlade en ny stekpanna, jag köpte ett par fiskebyxor på Landbys, Emil köpte en draglåda till mig på Intersport där jag oxå hittade en lagar två tröja som jag ska köpa på onsdag. Vi var oxå ute efter regnställ men hittade dock inget klockrent så vi ringde på frilufsvaror och beställde två Tenson ställ för 1000kr st. Kommer denna vecka så får se va de kan va för bra/dåligt slag. Känns iaf bra, snart har jag allt för att klara av sommaren. En rulle plus lina till mitt nya spö måste oxå inhandlas men de blir när skattepengarna kommer. Nu på torsdag bär det iväg till sundvsall med Mamma, Cilla och Sofie så då lär det ju blir lite shoppin oxå.

Bra att jag blogga va? Helt chockad själv!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0