träning är så bra...

Helt ärligt, jag tränar för full mest hela tiden. Jag har inte hunnit skriva alls här på länge nu och det är för att jag prioriterar träningen före de mesta.

Jag älskar verkligen att träna, löpa, innebandy, core-pass BP-pass och ja till och med spinningen är hur jävla rolig och skön som helst. Om man kunde jobba som tränande människa som yrke skulle jag inte tveka alls. Om inte prata om de fina vädret som är nu såhär på hösten så vill man ju bara gå på promenader den tiden man inte tränar. En vanlig veckan för mig ser ut ungefär såhär:
Måndag: Promenad-jogga 8km-Core cirkel
tisdag:Promenad-BP-Innebandyträning
Onsdag: Promenad-jogga 8km-core cirkel
Torsdag: Promenad-spinning-innebandyträning
Fredag: jogga 8km-BP
Lördag: VILODAG- en liten promenad
Söndag: Spinning-promenad

Om jag inte jobbar alltför mycket. Jag helt seriöst byter bort ett pass jobb måt ett träningspass, jag älskar pengar men jag älskar oxå att känna mig som jag gör under och efter träning. Ohhh love it. Ge mig mer träningstid. Vad gör folk som inte tränar! Känslan i benen varje kväll gör mig glad, ´jag har ben, jag använder dom, jag har muskler, jag använder dom, jag har viljan jag utnyttjar den jag har verkligen hittat de jag tycker om och därför gör jag allt detta för mig själv. Inte för någon annan. Jag känner faktiskt att jag blir gladare av att vara som jag är idag än för ett år sedan. Önskar jag kunde smitta av mig lite av mig på de som skulle behöva de. Mitt liv suger när jag blir sjuk eller bara min lilla vilodag suger ganska hårt. Jag får bli kallad träningsnarkoman för de är okey. Hellre de än någon annan narkoman som hels. Mitt hjärta ska va med hela livet och jag vill verkligen vara frisk och orka va med på allt som livet har att ge, en familje en dag, emil, mina syskons familjer och barn, mina vänner och deras framtid, jag vill se världen växa i mina egna ögon på två ben på denna planet, därför gör jag allt detta. Mitt mål är inte att få den perfekt kroppen eller att försöka tävla med nån annan när de gäller träning, det handlar mest bara om mig själv och om att jag är ego. Jag vill bara må bra! Och det gör jag. Tack mamma och pappa som skaffade mig och min kropp som funkar felfritt!

Nu ska jag sluta prata träning. Tror att folk kan bli lite less ibland. Hahha.

Holly är iaf stelliricerad eller hur de nu stavas. Hon har iaf inga kvinliga inre organ. Vilket är skön, tror jag. Eller vad vet jag om de. Hhaha. Men hon har tratt nu så hon är inte så nöjd. Men nu ni ska jag se till så att hon får nått i magen! Oh ni tro inte att de blir en vana att jag skriver nu!

JUST JA! BALI OM EXAKT EN MÅNAD!!!!! Visste ni de? Vi ska till bali. Och sen ska vi på fotbollsgalan sista helgen i oktober oxå... Jihooo. Livet är bra underbart va! Ha de!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0